loading...

Wednesday, February 22, 2017

Remaja Ini TIDAK Pernah Keluar Dengan Lelaki. Alangkah TERKEJUT Dia Disahkan Hamil 24 Minggu !!!

Remaja Ini TIDAK Pernah Keluar Dengan Lelaki. Alangkah TERKEJUT Dia Disahkan Hamil 24 Minggu !!!


Gadis 19 tahun ini bingung bagaimana boleh hamil sedangkan tidak pernah keluar berdua dengan lelaki apatah lagi lakukan s3ks. Tiap² bulan Dia datang haid, ditegur rakan tentang perubahan fizikal. Bila dibawa ke klinik, dia disahkan hamil 24 minggu. Bila di soal dia akan....

.
Kongsikan pd lain. Moga jadikan pengajaran.


 Misteri Bagaimana Boleh Mengandung

Sungguh misteri apabila tidak pernah melakukan hubungan sexsual, sebab tidak pernah keluar dengan mana mana lelaki tetapi mengandung. Saya pun pelik. Macamana boleh mengandung kalau tidak pernah keluar dengan sesiapa pun.


Umur 19 tahun, belajar di sebuah kolej separa kerajaan. Tidak ada boyfren, cuma pernah keluar berkumpulan menyiapkan tugasan luar di kawasan berhampiran kolej.

TIAP BULAN DATANG HAID

Tiap bulan datang haid. Hinggalah seorang kawan menegur perubahan fizikal dan melaporkan kepada emak. Emak bertanya, dia cakap tidak ada apa apa yang bersembunyi. Kakak berasa tidak senang hati, terus membawa pergi ke klinik untuk menjalani pemeriksaan. Apabila imbasan ultra bunyi dilakukan, terimbas janin berusia 24 minggu.


Gambar imbasan itu amat mengejutkan mereka. Bagaimana boleh mengandung jika tidak pernah melakukan hubungan badan dengan sesiapa pun. Berita ini telah membuatkan gadis ini bingung. Keliru, celaru dan dilanda kemurungan. Diam dan menangis tanpa suara.
Kesugulan dan kemurungan membuatkan segala galanya terganggu. Tidak mahu makan dan minum, menangis tanpa henti. Keluarga membuat keputusan menghantar ke Baitus Solehah untuk pemulihan jiwa dan iman.

MENANGIS SETIAP KALI DISOAL

Tiba di Baitus Solehah, rawatan untuk ibu mengandung diuruskan dalam masa yang sama pengisian rohani untuk membangunkan jiwa yang kosong diusahakan. Segala galanya disuap semula. Ibarat memimpin orang yang baru bangun dari koma.
Saya pun tak boleh nak soal banyak banyak jika sepatah disoal dia sudah menangis dahulu. Angguk dan banyak geleng. Walaupun sudah seminggu di sini, sudah boleh sesuaikan diri dengan keadaan dan kawan kawan tetapi bila ditanya soalan bagaimana boleh mengandung, dia akan jadi kebingungan semula. Untuk membangunkan jiwa yang kosong, kita mesti mengisi dengan iman.
Mungkin terpaksa dilupakan punca dia mengandung, sebaliknya bangunkan jiwanya untuk menyayangi janin yang tumbuh di dalam rahimnya dengan khasiat iman dan takwa. Merawat kedukaan dengan bacaan al quran. Itu saja yang boleh membantu.

ADAKAH INI SIHIR ?

Kita melihat kemaslahatan lebih utama dari mencari punca dengan terus bertanya akan mendatang kemudaratan. Biarlah menjadi misteri kepada semua orang.


Tidak ada sesiapa pun mendakwa adakah ini sihir, bunian, jin atau kejadian paranormal. Kerana kita masih yakin segala yang berlaku atas kehendak Allah, aib orang kita tutup, Allah tutup aib kita. Takde langsung dakwaan pada diri dia dan dalam keluarga apakah kejadian ini disebabkan oleh pukau, sihir atau makhluk asing. Dia memang tidak tahu dan tidak ingat apa apa. Lost…
Solat tiang agama, kita jaga solat dengan sempurna, Allah akan jaga kita dengan sebaik baiknya. Daripada sebuk nak mengetahui rahsia dan punca baik kita jaga akhlak dan iman kita agar tidak terpesong akidah disebabkan percaya perkara benda benda yang diluar ilmu dan pengetahuan kita.
Admin,
Ummi Munaliza
Sumber Dari Pages Baitus Solehah




Wednesday, February 15, 2017

Pengacara TV wanita gagal 'Mengawal Perasaan' gara-gara terlalu minat Christiano Ronaldo.!! Lihat Saat 0.41 Perhhh Kan Siaran Langsung!!!! BETUL2 MEMALUKAN INI!!!

Pengacara TV wanita gagal 'Mengawal Perasaan' gara-gara terlalu minat Christiano Ronaldo.!! Lihat Saat 0.41 Perhhh Kan Siaran Langsung!!!!

Pengacara TV wanita gagal 'Mengawal Perasaan' gara-gara terlalu minat Christiano Ronaldo.!! Lihat Saat 0.41 Perhhh Kan Siaran Langsung!!!! Harap Kat MALAYSIA TAK TERJADI PERKARA MEMALUKAN INI!!!


Seorang pengacara tv wanita tampil bogel sepenuhnya dalam sebuah program televisyen di Venezuela semasa berbincang mengenai pemain bola sepak, Christiano Ronaldo.

Yuvi Pallares menghangatkan lagi program mengenai pemain bola sepak Real Madrid itu apabila membuka satu persatu pakaiannya semasa ianya sedang berlangsung.
Pengacara itu bertindak sedemikian ketika melaporkan khabar angin mengenai hubungan Christiano dengan model majalah Playboy, Daniella Chavez.

Daniella dilaporkan mengaku suka berfantasi mengenai Christiano dan isu berkenaan mendapat perhatian di Venezuela.

Mungkin Yuvi juga mahu mencuba nasib untuk dapatkan perhatian pemain bola itu apabila tampil bogel ketika melaporkan berita mengenainya.

Apa yang pasti, Yuvi bukan sahaja akan dapat perhatian Christiano tetapi seluruh lelaki yang menontonnya.




Saturday, February 11, 2017

PERGHHH KAGUMNYA..!! BEGINILAH ANAK-ANAK DARA SUNTING KEMBOJA MENIRUK IKAN HARUAN SEHINGGA BERKILO-KILO HASIL TANGKAPAN..DI MINIT KE 2 MEREKA ADA TABURKAN SESUATI DI DALAM AIR... AMAT MENGEJUTKAN

PERGHHH KAGUMNYA..!! BEGINILAH ANAK-ANAK DARA SUNTING KEMBOJA MENIRUK IKAN HARUAN SEHINGGA BERKILO-KILO HASIL TANGKAPAN..DI MINIT KE 2 MEREKA ADA TABURKAN SESUATI DI DALAM AIR... AMAT MENGEJUTKAN


PERGHHH KAGUMNYA..!! BEGINILAH ANAK-ANAK DARA SUNTING KENBOJA MENIRUK IKAN HARUAN SEHINGGA BERKILO-KILO HASIL TANGKAPAN..DI MINIT KE 2 MEREKA ADA TABURKAN SESUATI DI DALAM AIR.









Gadis Cantik Pakai Bikini Dekati Gajah Lalu, Astagfirullah, Peristiwa Berikut yg terjadi AMAT MENGERIKAN

Gadis Cantik Pakai Bikini Dekati Gajah Lalu, Astagfirullah, Peristiwa Berikut yg terjadi  AMAT MENGERIKAN

Wanita Ini `Terbang` Setelah Tangannya Mengusap Belalai Gajah
Gadis Cantik Pakai Bikini Dekati Gajah Lalu, Astaga, Peristiwa Berikutnya Mengerikan - Surya Malang
SURYAMALANG.COM - Apa yang terjadi ke gadis ini sangat mengerikan? Dia dilemparkan oleh gajah ketika sedang memandikan gajah tadi di daerah Chiang Mai, Thailand.
Melansir Mirror, Peristiwa yang menimpa gadis bernama Whitney Lavaux itu bermula saat dirinya dan sebayanya tengah berlibur di Thailand.
Ketika melintasi daerah itu, ia melihat sekumpulan warga tengah memandikan gajah. Tertarik, ia pun mencobanya.
Ia melepas beberapa helai pakaiannya, lalu mendekati gajah itu, lalu mencoba mengusap belalang hewan tersebut.
Rekannya kemudian mengarahkan kamera saat Whitney mengusap belalai gajah. Beberapa detik kemudian, peristiwa mengejutkan itu terjadi.
Lihat videonya di bawah ini:
Walau demikian, dia dilaporkan tidak mengalami persoalan apapun. Tak ada tulang di tubuhnya yang retak.
Dari bayangan Whitney yang sempat terekam, wanita itu langsung berdiri dan berjalan menjauhi gajah tersebut. (*)
TRIBUNVIDEO.COM - Seorang wanita mengalami kejadian yang tidak disangka saat berhadapan dengan seekor gajah.
Kejadian yang menimpa wanita bernama Whitney Lavaux terjadi saat dia sedang berwisata di Thailand.
Dilansir dari Mirror.co.uk, peristiwa yang nyaris merenggut nyawa mahasiswi asal Amerika itu terjadi saat Whitney bersama-sama teman-temannya melihat penduduk setempat di daerah Chiang Mai, Thailand sedang memandikan gajah-gajah peliharannya.
Sebagai penyayang binatang, Whitney kemudian mencoba membantu seorang penduduk memandikan hewan menyusui tersebut.
Memakai jaket hijau yang menutupi bagian atas tubuhnya, tanpa ragu wanita itu mendekati gajah berukuran besar dan mencoba mengusap belalang hewan tersebut.
Rekannya sesama mahasiswa kemudian mengarahkan kamera saat Whitney mengusap belalai gajah.
Namun, tak disangka, gajah yang terlihat jinak itu tiba-tiba melakukan gerakan yang membuat tubuh Whitney terangkat ke udara.
Dalam hitungan detik, tubuh Whitney terbang setelah gajah tersebut mengangkatnya.
Dalam rekaman yang beredar di media sosial Youtube, tubuh Whitney hampir terbang setinggi dua meter sebelum akhirnya terhempas ke tanah yang digenangi air setinggi mata kaki orang dewasa.
Melihat kejadian tersebut, beberapa teman Whitney langsung memberikan pertolongan.
Tidak diketahui kondisi mahasiswi itu setelah tubuhnya membentur tanah.
Namun, dari bayangan Whitney yang sempat terekam, wanita itu langsung berdiri dan berjalan menjauhi gajah tersebut.




Friday, February 10, 2017

GEMPAR !!!! Anda Mungkin Pancing Di Tempat Yang Salah Selama Ini, Ketahui 8 Petua Macam Mana Untuk Mengesan Lubuk Ikan... Khas pada kaki pancing atau yg baru nk berjinak2 dgn pancing boleh tngok ini , cara memang sesuai utk semua golongan... rugi sapa yg tak try, memang nikmat bila dapat ikan wow.... !!!! SHARE PADA MEMBER KORANG YANG KAKI PANCING... !!!!

KINI VIRAL Anda Mungkin Pancing Di Tempat Yang Salah Selama Ini, Ketahui 8 Petua Macam Mana Untuk Mengesan Lubuk Ikan


Anda Mungkin Pancing Di Tempat Yang Salah Selama Ini, Ketahui 8 Petua Macam Mana Untuk Mengesan Lubuk Ikan

Buat mereka yang mempunyai hobi memancing, anda sudah pasti menghabiskan masa yang lama di sesuatu tempat memancing. Bukan apa, untuk memastikan umpan yang dilemparkan itu mengena bukan mudah, perlu kesungguhan dan tahap kesabaran yang tinggi.
Bukan itu sahaja, ilmu mengenai memancing juga perlu ada, tidak boleh redah begitu sahaja, jumpa sungai, tali air, atau laut, terus lontarkan tali pancing, tanpa tahu kawasan tersebut ada ikan atau tidak. Akhirnya, pulang dengan kehampaan, tanpa seekor ikan pun.
Tapi, tahukah anda, sebenarnya anda boleh tahu dekat mana sebenarnya menjadi ‘port’ ikan untuk ‘lepak’, dan menurut dari laman Profishganda, terdapat 8 lubuk ikan yang anda boleh kenalpasti, tidak kiralah di muara, laut, kolam, mahu pun sungai.
Jom kita ikuti perkongsian darinya.
Petua Mengesan Lubuk Ikan

Memancing ni memang kadang-kadang ikut rezeki juga. Tapi ada masanya kaki pancing perlu berusaha juga untuk dapatkan hasil terbaik. Mengenalpasti lubuk ikan bermain menjadi antara ilmu yang perlu kaki pancing tahu. Iyelah, dengan mengetahui lubuk ikan bermain, faktor mendapat strike akan jadi lebih mudah.
Nak memancing tapi nak main redah je? Tak boleh tu bro. Kadang-kadang kita kena ambil tahu juga potensi lubuk memancing untuk dapatkan hasil terbaik. Profishganda ingin berkongsi antara 8 petua mengenalpasti lubuk ikan bermain. Petua ini boleh digunapakai di laut, pantai, muara, sungai atau kolam. Moga bermanfaat untuk semua.
1. Kesan burung Di Laut

Burung yang banyak di permukaan air menunjukkan kawasan itu banyak anak-anak ikan seperti bilis yang sering menjadi makanan ikan pemangsa yang lebih besar.

2. Reba Atau Tunggul Kayu

Reba sering menjadi ‘rumah kediaman’ buat ikan-ikan pemangsa yang besar seperti sebarau, siakap, MJ dan kerapu.
3. Cari ‘Boiling’ Ikan

Geng ‘casting’ gemar mengejar ‘boiling’ ikan untuk mendapatkan ‘strike’. Boiling ini membawa maksud ikan bermain di permukaan air.

Foto: Platspender
4. Longgokan Sampah Hanyut

Jangan tak tahu, longgokan sampah yang terapung di permukaan air bukanlah tiada apa-apa, kerana pada dasarnya menjadi tempat ikan tertentu untuk bermain, seperti ikan pecah periuk, dan telinga gajah.
5. Alur Kecil Yang Mengalir Ke Pantai

Alur atau sungai kecil ini adakalanya membawa sisa makanan ke laut, yang mana ia menjadi tempat ikan tertentu berkumpul mencari makan.
6. Paloh Ikan

Paloh atau laluan ikan boleh diketahui sewaktu air surut yang mana laluan ikan ini merupakan kawasan yang masih bertakung airnya biarpun air surut sepenuhnya.

Bila air pasang sudah kembali, kenal pasti kedudukan paloh itu tadi, tadi dan campakkan umpan di kawasan tersebut.
7. Air Terjun Kecil

Kawasan anak sungai atau air terjun mini ini menjadi kawasan anak ikan berkumpul. Ini kerana, di kawasan inti terdapat kandungan oksigen terlarut yang tinggi.
Disebabkan itu, ikan pemangsa juga aktif di kawasan ini untuk mengejar anak ikan.
8. Empangan

Kawasan empangan yang airnya mengalir juga menjadi kawasan pemangsa memburu anak-anak ikan.
Banyak juga ya kawasan yang menjadi lubuk ikan, admin sebelum ini kalau pergi sungai memang main serkap jarang saja lempar tali pancing tu, patutlah punya lama tunggu nak dapat ikan. Lepas ini bolehlah carik lubuk-lubuk ikan ini, mana tahu ada rezeki dapat ikan yang besar-besar, bolehlah buat masak tiga rasa.




`Anak Dara` Cepat Terangsang!! Ketahui 6 Tanda-Tanda Jelas Perempuan Sedang Terangsang N0.6 Paling MENGEJUTKAN…!!

Ketahui 6 Tanda-Tanda Jelas Perempuan Sedang Terangsang N0.6 Paling Mengejutkan..



Beberapa perempuan kadang memiliki titik rangsangan yang berbeza-beza, namun sebahagian besar perempuan mudah teransang ketika diberikan rangsangan seksual dan hanya sedikit 0rang yang sulit terangsang.

Dr Andri Wanananda, MS dalam tulisannya menuturkan ada 2 perubahan yang terjadi pada perempuan ketika sedang terangsang, iaitu perubahan di 0rgan genital serta di tubuhnya.

Perubahan yang terjadi pada 0rgan genital:
1. Sekitar dua pertiga bahagian dalam vagina memanjang dan merekah
2. Lubrikasi dari vagina secara aut0matik meningkat
3. Warna vagina b0leh berubah menjadi agak gelap seperti ungu
4. Serviks dan tubuh rahim (uterus) akan tertarik ke belakang dan terd0r0ng ke atas hingga ke dalam r0ngga panggul (pelvis)
5. Bibir vagina dalam (labia min0ra) dan bibir vagina luar (labia maj0ra) akan meningkat ke atas dan terbuka
6. Klit0ris akan membesar dan menegang

Perubahan yang terjadi pada tubuh:
1 . Pupil mata akan melebar
2. Keringat yang keluar akan meningkat
3. Puting susu mengalami ereksi atau tegang
4. Frekuensi nafas meningkat
5. Denyut jantung menjadi lebih cepat
6. Payudara akan membesar

Umumnya resp0ns pertama yang muncul ketika perempuan menerima rangsangan seksual adalah adanya perasangan hangat yang menjalar di seluruh tubuh, yang nantinya diikuti 0leh perubahan tubuh lainnya.


Jika rangsangan ini terus berlanjut, maka akan lebih mudah bagi perempuan untuk mencapai 0rgasme saat berhubungan seksual. Ketika sese0rang mencapai 0rgasme maka beberapa h0rm0n di tubuh akan turut aktif seperti pr0laktin, ser0t0nin, 0ksit0sin, end0rfin, adrenalin dan phenylethylamine. Namun hal itu belumlah berakhir, sebagian besar perempuan akan mendapatkan manfaat lain berupa perasaan lebih bahagia dan juga santai serta lebih mudah menerima rangsangan.





"Dah lama aku cari Video yang menjadi punca kematian Bruce Lee ini... lepas tengok VIDEO ini baru aku tahu punca sebenar kematinnya.. power beb Silat Indonesia ini.." VIDEO Terakhir Perlawanan Bruce Lee Dan Mahaguru Silat Indonesia!! Ini Baru Betul Silat..

KINI VIRAL : VIDEO Terakhir Perlawanan Bruce Lee Dan Mahaguru Silat Indonesia!! Ini Baru Betul Silat..


VIDEO Terakhir Perlawanan Bruce Lee Dan Mahaguru Silat Indonesia!! Ini Baru Betul Silat..

VIDEO Terakhir Perlawanan BRUCE LEE Dan MAHAGURU Silat INDONESIA .. !!
Ini Baru Betul Silat..
Kredit: bulletinmedia
loading...